Joskin Trans KTP 27/65 Ağır Hizmet Römorku Modeli İçindekiler
- 1 adet 1/32 Joskin Trans KTP 27/65 Ağır Hizmet Römorku Diecast model
1/32 Joskin Trans KTP 27/65 Ağır Hizmet Römorku Modeli Özellikleri
- Yeterince detaylı ve ağırdır.
- İçerisindeki blok metal alaşım sayesinde gerçeklik hissini ortaya çıkarır.
- Detayları ve boya işçiliği sayesinde gerçek bir araç minyatürüdür.
BU ÜRÜNÜ BİTİRMEK İÇİN İHTİYACINIZ OLAN MALZEMELERİ SAYFANIN EN ALTINDA BULABİLİRSİNİZ
Hobbytime Yorumu
OSKIN Trans-KTP 17, 22 ve 27 damperli treylerlerin şasisi 900 mm genişliğinde, Trans-KTP 34/72'de ise 700 mm genişliğinde daha dar. 17/50, 22/50 ve 27/55'te 300 x 150 x 8 mm, 27/65 TRM'de 300 x 150 x 10 mm ve 34/72'de 300 x 100 x 10 mm profil borulardan yapılmıştır. TRM. Çoğu modelde standart şasi, Trans-KTP'yi geniş tekerleklerle (666 mm'ye kadar) takmaya izin veren ve toplam 2,55 m'yi aşmayan 700 mm'lik daha dar bir şasi ile değiştirilebilir. Ayrıca, fren sisteminin veya diğer temel unsurların gücünü etkilemeden daha büyük bir direksiyon açısı sağlar. Bu durumda ön konuma yerleştirilen hidrolik devrilme tokmağı (şaside bulunduğu 34/72 hariç), gövdenin altına standart olarak takıldığında olduğu kadar güvenlik ve denge sağlar. Trans-KTP 17, 22, 27 ve 34, yüksek dayanıklılık ve yüksek direksiyon açısı sağlayan "ok şeklinde" bir çeki çubuğu ile donatılmıştır. Çeki demiri, şasinin altına "uzak" olarak sabitlenir ve her türlü arazi koşulunda artırılmış manevra kabiliyeti ve denge sağlar. Bu çözüm, düz bir çekme/itme hattı ve delikte büyük bir dikey boşluk sunar, böylece darbeleri de emer. Çapraz yaylı çeki demiri, tüm arabaya ekstra sürüş konforu sağlar. Trans-KTP 34/72 modelinde standart olarak hidropnömatik bir çeki demiri süspansiyonu bulunur (diğer modellerde isteğe bağlı olarak sunulur). Bu çözüm, düz bir çekme/itme hattı ve delikte büyük bir dikey boşluk sunar, böylece darbeleri de emer. Çapraz yaylı çeki demiri, tüm arabaya ekstra sürüş konforu sağlar. Trans-KTP 34/72 modelinde standart olarak hidropnömatik bir çeki demiri süspansiyonu bulunur (diğer modellerde isteğe bağlı olarak sunulur). Bu çözüm, düz bir çekme/itme hattı ve delikte büyük bir dikey boşluk sunar, böylece darbeleri de emer. Çapraz yaylı çeki demiri, tüm arabaya ekstra sürüş konforu sağlar. Trans-KTP 34/72 modelinde standart olarak hidropnömatik bir çeki demiri süspansiyonu bulunur (diğer modellerde isteğe bağlı olarak sunulur).
Universal Hobbies Hakkında
Ford , 1964'ten 1995'e kadar Avrupa'da ve 1939'dan 1995'e kadar Amerika Birleşik Devletleri'nde üretilen otomobil üreticisi Ford'a ait bir traktör markasıydı . Marka 1990'ların başında Fiat'a satıldı ve şimdi New Holland'ın bir parçası . 1916 ve 1964 yılları arasında şirketin traktörleri Fordson adı altında üretildi, çünkü Ford ticari markasının hakları başka bir şirkette çalışan Henry Ford adlı bir kişiye aitti.
1981 yılında 10 serisi tanıtıldı . 2610, 2910, 3610, 3910, 4110, 4610, 5610, 6610, 6710, 7610, 7710 ve 8210'u içeriyordu. Bu modellerde yeni senkronize 8+4 Senkromeç şanzıman bulunuyordu. 7610 modeline kadar şanzıman, direksiyon simidinin altında bulunan bir vites kolu ile kontrol ediliyordu . Lehinde ve aleyhinde çok eleştiri aldı ve bir süre sonra Ford vites diyagramını H diyagramına çevirdi. Dual Power vites küçültme, 7610'dan itibaren isteğe bağlı ekstra, standart bir donanımdı. 1983 yılında yenilenen TW serisi tanıtıldı. TW-5, TW-15, TW-25 ve TW-35 modellerini içeriyordu. TW serisi hala eski senkronize edilmemiş 8+2 Constant Mesh dişli kutusuna sahipti. Dual Power standart ekipmandı.
1985 yılında MK II serisi tanıtıldı. Aynı zamanda yeni 7910 tanıtıldı.MK II serisinin en büyük reformu yeni DL kabiniydi. Diğer yenilikler hidrostatik direksiyonu içeriyordu. 1988'de 7610'un altı silindirli versiyonu olan 7810 tanıtıldı . 1989 yılının başında MK III serisi tanıtıldı. Aynı zamanda koleksiyon yenilendi. 6610, 6410 ve 6810 ile değiştirildi. Diğer modeller değişmeden kaldı. Model 8210 artık Ford'un ilk elektrikli kaldırma cihazına sahipti.
uh4268
☛ Ürünün Detaylı Fotoğrafları İçin Tıklayınız ☚