Hobbytime, Türkiye'nin en büyük fiziki ve sanal hobi mağazası olarak, teknolojiyi ve sanatı kapsayan bir eğlence ve düşünsel ilerleme ortamını oluşturup, hobi severlere hizmet etmek ve hobilerini geliştirmelerine katkıda bulunmak amacıyla 1999 yılında faaliyete başlamış kurumsal bir işletmedir.
Misyonumuz
Hobbytime’da satılan ürünler sadece ticari bir meta değil, aynı zamanda hobi severlerin zamanlarını daha da kaliteli geçirmelerini sağlayan ve sosyal hayatlarında da yeni bir çevrenin oluşmasına destek veren birer araçtır.
Hobbytime, farklı alanlara yayılan hobiler hakkındaki eğitim programları, etkinlikler ve seminerler ile müşterilerine ve haberdar olmayan insanlara sürekli bilgi aktarmaktadır. Bu sayede de hobi severlerin kendilerini daha da geliştirmelerine ve sosyal anlamda da hobi kültürlerine katkıda bulunmalarına yardımcı olmaya çalışmaktadır.
Hobbytime'ın felsefesinde, hobi severlere en yeni ve güncel ürünleri sunmak ve bunu yaparken de faydalı olacak teknikleri ve etkinlikleri takip etmek çabası vardır.
Hobbytime ,her geçen gün bilgi ve tecrübesini daha da arttırarak, deneyimli ve alanında uzmanlaşmış personeli ile hobi severlere ve yeni başlayanlara sürekli destek vermektedir.
Hobbytime, plastik, resin, metal maketler; RC "Uzaktan Kumandalı” modeller, Tren modelciliği , mimari maketler gibi bir çok dala uzanan kapsamlı ve etkileyici hobi alanlarına çok yönlü hizmet etmekten gurur duymaktadır.
Vizyonumuz
Geçmiş ile gelecek arasında bağ kurarak; günümüz dünyasında, firmamız bünyesindeki hobi alanlarının, daha da geniş kitlelere ulaşmasını sağlamak.
Dünya Standartların da Hobi Kültürü Yaratmak
Ülkemizin mevcut koşulları içerisinde, dünyadaki diğer hobi severlerin imkanlarını Türkiyede de yaratmak ve bunları müşterilerine sunmak, Hobbytime'ın başlıca görevlerinden biridir.
Kalite Belgelerimiz
"Müşterilerimizin, hobilerine yönelik faaliyetlerine liderlik eden, katılan ve çözümler üreten, yarının yeni hobidaşlarını yetiştiren ve hobi dünyasını geliştiren, kalitesine katkıda bulunurken; teknoloji, sanat, fikir ve bilgi bütünlüğünü geliştirmek ve yaymak."