Piko 57123 1/87 Ölçek, G7.1, Tenderli Lokomotif, 3xYük Vagonu, 2xTanker Vagon, Yataklı Raylar, Güç Kaynağı, 158X88 cm. Model T (PK57123)

Marka : PİKO
Fiyat : ₺11.914,17(KDV Dahil)
Stok Miktarı : 0
Barkod : 6924007220671

sezon kodu

Ölçek : 1/87 ÖLÇEK

Starter Set Steam locomotive G7.1 with 5 Freight Cars DR, PIKO A-track w. Railbed

Marka: Piko
Ürün Kodu: PK57123
Ölçek: 1/87 (Gerçeğinin 87 kez küçültülmüş modelidir)
Malzeme: Metal, Plastik
Dönem: III. (1945-1977)

İÇİNDEKİLER:
1 Adet buharlı lokomotif
2 Adet yük vagonu
12 Adet 55412 bend R2 422 mm yataklı ray
5 Adet 55401 231 mm düz yataklı raylı 
1 Adet 55406 düz ray bağlantı klipsi
1 Adet 55447 bağlantı klipsi için taban
1 Adet 55270 bağlantı klipsi
1 Adet kumanda
1 Adet adaptör

Özellikleri:
Taban alanı: yaklaşık 158 x 88 cm
Minimum Çalışma yüzeyi :168 x 98 cm
Trenin hareket yönüne göre farların Işık değişim
Buharlı lokomotif setidir
Hem yeni başlayanlar hem de profesyoneller için  balastlı raylar

Hakkında:
1500'lü yılların ortalarında Almanya'da kullanılmaya başlanan vagonyollarında lokomotifler atlar tarafından çekilmeye başlanmıştır. 1700'lerin başında buharlı makinenin icadı ile bu yollar demiryoluna dönüştürülmeye başlanmış ve ilk buharlı lokomotif 1804 yılında İngiltere'de Richard Trevithick ve Andrew Vivian tarafından imal edilmiştir. Lokomotif Galler'de demiryolu ölçülerine yakın ölçüde olan "Penydarren" (Merthyr Tydfil) tramvay hattında çalışmıştır. Bunu izleyen dönemde Matthew Murray tarafında ikiz silindir lokomotif 1812 yılında Vagonyolu işletmecisi Middleton Railway için yapılmıştır.İngiltere'deki bu gelişmeler ABD'nin de çalışmalara başlamasını hızlandırmış ve 1829 yılında Baltimore-Ohio Demiryolu'nda çalışan ilk Amerikan buharlı lokomotifi Tom Thumb bu hatta çalışmaya başlamakla beraber Thumb bir deneme modeliydi ve Amerika'da Güney Karolina Demiryolu'nun açılış töreninde hizmete giren Best Friend of Charleston başarılı ilk demiryolu lokomotifi olmuştur.Trevithick lokomotifinin yapımını izleyen 25 yıl içinde, kömür taşınan demiryollarında, sınırlı sayıda buharlı lokomotif başarıyla kullanıldı. Bunda, Napolyon savaşlarının sonlarına doğru, yem fiyatlarındaki bu yükselişin de önemli etkisi oldu. Dökme demirde yapılan Ievha yollar, buharlı lokomotifin ağırlığını çekecek güçte olmadıklarından, vagon tekerleklerini ne oturduğu "L" kesitli bu yolların yerini kısa bir süre sonra düz yüzeyli raylar ve flanşlı tekerlekler aldı.
 
HOBBYTIME YORUMU:
Tren model firmaları arasında kalite olarak en üst seviyede olan Piko firmasının üstün işçilik ve 1. sınıf malzeme kalitesi ile üretmiş olduğu bu ürün tren modelcilerinin ve diorama uzmanlarının bir numaralı tercihidir. HobbyTime olarak sizlere daha kaliteli ve daha gerçekçi ürünler sunmaya devam edeceğiz.


BU ÜRÜNÜ BİTİRMEK İÇİN İHTİYACINIZ OLAN MALZEMELERİ SAYFANIN EN ALTINDA BULABİLİRSİNİZ

Ölçek
1/87 ÖLÇEK
STOK DURUMU
DIGERLERI
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR