Remo 1096 1/10 Elektrikli 4wd Off Road Monster Truck (Batman), Fırçasız Motorlu, Uzaktan Kumandalı 7.4v 4200mah Li-Po Pilli, Uzaktan Kumandalı Model Araç
Marka: Remo
Stok Kodu:RM1096
Ölçek: 1/10 cm
Tipi: Uzaktan Kumandaklı Model Araç
Remo 1096 Uzaktan Kumandalı Araba İçindekiler
- 1 Adet Elektrikli 4wd Off Road Monster Truck (Batman) Uzaktan Kumandalı Model Araç
- 1 Adet Kumanda
- 1 Adet Şarj Aleti
- 1 Adet Alet seti
Remo 1096 RC Araba Özellikleri
- Ölçek: 1:10
- Tahrik Sistemi: Şaft Tahrikli , Doğrudan Tahrikli 4WD
- Motor Tipi: Özel model 550 yüksek hızlı manyetik motor.
- ESC: Yüksek güç su geçirmez fırçasız elektronik Regülatör
- Direksiyon mekanizması: 2 x 12 kg
- Pil: 2S 7.V 4200mAh (T Fiş)
- Lipo Çalışma Süresi: Yaklaşık 30dk
- R/C Mesafe: Yaklaşık 120m
- Verici Pil: 1.5V 4 X AA(Dahil Değil)
- Maks. Hız: Yaklaşık 30-40km/h
Monster Truck Hakkında
1970'lerin sonlarında, ağır şekilde değiştirilmiş kamyonetler popüler hale geliyordu ve çamurda bogging ve kamyon çekme sporları popülerlik kazanıyordu. Birkaç kamyon sahibi , bu tür etkinliklerde yarışmak için kaldırılmış kamyonlar yaratmıştı ve kısa süre sonra ""en büyük kamyon"" unvanını almak için rekabet gelişti. En ulusal ilgi topladı kamyonlar Bob Chandler'ın idi Bigfoot Everett Jasmer en ABD-1 Fred Shafer ve Jack Willman Sr ' Ayı Ayak ve Jeff Dane King Kong. O zamanlar, kamyonların kullandığı en büyük lastikler 48 inç (1,2 m) çapındaydı. Nisan 1981'de Bob Chandler, arabaları ezen ilk canavar kamyon olduğuna inanılan Bigfoot'ta hurda arabaların üzerinden geçti. Chandler, kamyonun kabiliyetini test etmek için Koca Ayak'ı bir tarlada bir çift arabanın üzerinden geçirdi ve dört tekerlekten çekişli performans mağazasında tanıtım aracı olarak kullanmak için filme aldı. Bir etkinlik organizatörü, arabanın ezilme videosunu gördü ve Chandler'dan kalabalığın önünde yapmasını istedi.
Başlangıçta Bigfoot ile ilişkilendirilebilecek ""yıkıcı"" görüntü nedeniyle tereddüt eden Chandler, sonunda kabul etti. Bazı küçük gösterilerden sonra, Chandler bu başarıyı Pontiac Silverdome'da sergiledi.Bu gösteride Chandler, Bigfoot'un 66 inç lastiklerle yeni bir versiyonunu da piyasaya sürdü. 1980'lerin başlarında, Bigfoot hala 48 inçlik lastikler kullanırken, daha sonra Amerika Birleşik Devletleri Hot Rod Association (USHRA) olarak bilinen Truck-a-rama adlı bir motor sporları tanıtım şirketinin sahiplerinden Bob George, önceki bir olayda – Bigfoot'tan bahsederken ""canavar kamyon"" ifadesini icat ettiği söyleniyor. ""Canavar kamyon"" terimi, büyük boy lastiklere sahip tüm kamyonların genel adı oldu. King Kong ve Bear Foot, Bigfoot'u 66 inç çaplı (1,7 m) lastiklere kadar takip etti ve kısa süre sonra King Krunch, Maddog ve Virginia Giant gibi diğer canavar kamyonlar inşa edildi. Bu ilk kamyonlar , lastikleri desteklemek için yoğun bir şekilde güçlendirilmiş, yaprak yaylı süspansiyon, bir stok gövdesi ve askeri teknik özelliklere sahip araçlardan ağır akslar kullanılan stok şasisi üzerine inşa edildi . 1980'lerin başlarında, canavar kamyonlar öncelikle kamyon çekme veya çamur atma etkinliklerine bir yan gösteri olarak sergiler yaptılar. Ağustos 1983'te Bigfoot ve USA-1, That's Incredible adlı televizyon programı için çekilen ilk yan yana canavar kamyon yarışında yarıştı . 1985 yılına gelindiğinde USHRA ve TNT Motorsports gibi büyük destekçiler düzenli olarak canavar kamyonlarla yarışıyordu.
1988'de TNT Motorsports, canavar kamyon yarışlarının ilk ulusal şampiyonasını kurmak için bir dizi yarattı; USA-1 ve çaylak sürücü Rod Litzau, şampiyonluk için Rich Hoosier tarafından sürülen Bigfoot'u geride bıraktı. 1988'de, kamyon yapımı ve güvenliğine ilişkin kuralları standart hale getirmek için Bob Chandler, Braden ve George Carpenter, Monster Truck Racing Association'ı (MTRA) kurdu. MTRA, canavar kamyonları yönetmek için standart güvenlik kuralları oluşturdu. Organizasyon hala ABD ve AB'de sporun gelişiminde önemli bir rol oynamaktadır. Yarışların öncelik kazanmasıyla birlikte, birkaç takım kamyonların nasıl yapılabileceği konusunda yeni yollar düşünmeye başladı. 1988'in sonlarına doğru, Gary Cook ve David Morris , standart yaprak yaylar ve amortisörler yerine ana süspansiyon kaynağı olarak helezon yaylar ve amortisörlerin bir kombinasyonuna sahip bir kamyon olan Equalizer'ı piyasaya sürdüler . 1989'da Jack Willman Sr., şimdi kendi kamyonu Taurus ile birlikte, birlikte 4,100 kg'a yakın olan paralel dört bağlantılı süspansiyonlardan ve bobinlerden oluşan sağlam bir aks süspansiyon sistemi kullanan yeni bir kamyonu piyasaya sürdü . Bununla birlikte, en büyük yenilik yine 1989'da CAD tasarımlı Bigfoot #8'in tam borulu bir şasi ve birÜçgenleştirilmiş dört bağlantılı süspansiyonlardan, çarpma durduruculardan, sınırlama kayışlarından, konsollardan ve nitrojen gazı ile doldurulmuş amortisörlerden oluşan uzun mesafeli süspansiyon sistemi . Kamyon, canavar kamyonların yapımında devrim yarattı ve birkaç yıl içinde çoğu üst düzey ekip benzer araçlar yaptı.
1991 yılında TNT, USHRA tarafından satın alındı ve puan serileri birleştirildi. Özel Etkinlikler şampiyonası, yalnızca davetli USHRA şampiyonasının sahip olmadığı açık eleme noktalarına sahip olduğu için takımlar arasında popülerlik kazanmaya başladı. Özel Etkinlikler serisi 1997 yılında Pendaliner sponsorluğunu kaybetti. Kısa ömürlü ProMT serisi 2000 yılında başladı. Bir yarışma olarak yarış baskın olsa da, USHRA etkinlikleri 1993 gibi erken bir tarihte serbest stil sergileri düzenlemeye başladı. Bu sergiler, sürücüler olarak geliştirildi, özellikle de son derece popüler Grave Digger'dan Dennis Anderson , yarışta kaybederlerse gösteri yapmak için zaman istemeye başladılar. erken yarış turları. Destekleyiciler, hayranlar arasında serbest stilin popülaritesini fark etmeye başladılar ve 2000 yılında USHRA, etkinliklerde yargılanan bir yarışma olarak serbest stil düzenlemeye başladı ve şimdi bir serbest stil şampiyonluğu bile veriyor.
Hobbytime Yorumu
Son derece detaylı bir işçiliğe sahip olan bu rc off-road aracı işçilik ve malzeme kalitesi bakımından rakiplerinin çok çok üzerindedir. fiyat performansı bakımından piyasa şartlaına göre uygun olan bu araç rc severlerin bir numaralı tercihi olmaya devam ediyor. Hobbytime olarak sizlere daha kaliteli ve teknolojik ürünler sunmaya devam edeceğiz. .