Norev B66040665 1/18 Mercedes Benz 200 (W114) 1968, Gold, Sergilemeye Hazır Metal Araba Modeli
Mercedes-Benz W114 ve W115, Mercedes-Benz tarafından 1968-1976 yılları arasında üretilen bir üst orta sınıf otomobil serisidir.W114 modelleri altı silindirli motorlara sahipti ve 230, 250 ve 280 olarak piyasaya sürülürken, W115 modelleri dört silindirli motorlara sahipti ve 200, 220, 230 ve 240 olarak satılmaktaydı.W114/W115 modelleri, önceki modellerden türetilmemiş, yeni tasarlanmış bir süspansiyon kullanan ilk savaş sonrası Mercedes-Benz üretim otomobiliydi. İlk olarak W114/W115'te gösterilen yeni yarı arka kollar ve rotil ön uç formatı, 1980'lerin çok bağlantılı arka süspansiyonlarının geliştirilmesine kadar tüm yeni Mercedes binek otomobil modellerinde kullanılacaktı. W108 / 109 S sınıfı 280S arasında / 8, 280SE / 8 ve 300SEL / 8 (ve W113 230SL, 250SL ve 280SL "Pagoda") düşük mil salıncak aks ve dingil pimi / çift salıncaklı ön son olacaktır biter. Bir sonraki S-Serisi olan W116, W114/115 ile aynı mühendisliğe sahipti.Mercedes-Benz W114/W115, Mercedes için S-Serisi'nin altına yerleştirilmiş orta boy sedan modeliydi. Mercedes de bu şaside ilk 5 silindirli dizel motor OM617'yi piyasaya sürdü . 1965 yılında piyasaya sürülen ve yeni tasarım üslubunun habercisi olan W108/109 S-sınıfı tarafından belirlenen yönü yoğun bir şekilde takip etti. Araba, 1957'den 1967'ye kadar, Grosser Mercedes-Benz 600 gibi modelleri içeren bir dönem olan Mercedes-Benz'de baş tasarımcı olan Fransız otomobil tasarımcısı Paul Bracq tarafından tasarlandı . Bracq ayrıca BMW tasarımlarından (1970–74) ve Peugeot tasarımlarından (1974–96) sorumluydu.Mercedes , 1969'da W114'ün daha uzun bir bagaj kapağına sahip olan ve 2.5 veya 2.8 litrelik altı silindirli bir motorla sunulan bir coupé çeşidini piyasaya sürdü. Klasik ve abartısız bir tasarım olsa da, bunlar genellikle 1971'e kadar çalışan W113 tabanlı 280 SL modelinden ve halefi olan 3.5 veya 4.5 litrelik V8 Mercedes SL R107/C107 (1971–1989) roadster ve coupé'den daha ucuza mal olur . [6]Tamamen dönüştürülebilir SL'den farklı olarak 'sert tavan' olsa da, sütunsuz tasarım, açık havada sürüş için tüm camların tamamen indirilmesine izin verdi. 1969'dan 1976'ya kadar sadece 67.048 coupé üretildi (1.852.008 sedanlara kıyasla). Bunların 24.669'u 280C ve 280CE (aralığın en üstünde) ve 42.379'u daha düşük 250C ve 250CE idi (W115 şasisi üzerinde bir Mercedes-Benz 220D pikap 1970'lerde Arjantin'de üretildi.)
☛ Ürünün Detaylı Fotoğrafları İçin Tıklayınız ☚
Bu Ürün İle Beraber Bunlarıda Almalısın!
Internet Explorer tarayıcısının 9.0 ve daha eski sürümlerini desteklememekteyiz. Web sitemizi doğru görüntüleyebilmek için tarayıcınızı güncelleyebilirsiniz, güncelleyemiyorsanız başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsiniz.