Piko 40520 1/160 Ölçek, DB IV, 216 010, Model Tren Dizel Lokomotifi (PK40520)

Marka : PİKO
Fiyat : ₺9.505,31(KDV Dahil)
Stok Miktarı : 4
Barkod : 6924007220282

sezon kodu

Ölçek : 1/160 ÖLÇEK

N Diesel 216 010 DB IV

Marka: Piko
Ürün Kodu: PK40520
Ölçek: 1/160 (Gerçeğinin 160 kez küçültülmüş modelidir)
Malzeme: Metal, Plastik

İÇİNDEKİLER:
1 Adet N Diesel 216 010 DB IV

Özellikleri:
Tamamen yeni tasarım
Sürücü kabini aydınlatması
Geliştirilebilir makine dairesinden ücretsiz görüş (dijital olarak değiştirilebilir)
ince merdivenler
216 010-9 lokomotifinin ilk üretimi
Keskin gravür

Hakkında:
Dizel-hidrolik lokomotif DB Sınıf V 80'in iyi performansının ardından , Alman Demiryolları tarihinin bazen Epoch III olarak bilinen döneminde , Deutsche Bundesbahn (1953'te), öncelikle yerini alacak birkaç yeni dizel lokomotif türü inşa etmeyi planladı. buharla çalışan lokomotifler; bunlar şunlardı: V 60 ve V 65 , her ikisi de manevra için, V 65.2, ayrıca hafif yük trenlerinin yanı sıra manevra için, DB Class V 200 , ekspres yolcu trenleri için ve V 160 , hem yük hem de ana gemide yolcu çalışmaları için ağ.Başlangıçta, V80'de kullanılan tipte iki motor kullanan 1600 hp'lik bir makine planlandı; V100'de kullanılan tipte iki motorla çalışan V200'e benzer şekilde. Ancak tek bir yüksek güçlü motor kullanılabilirse bakım ve diğer maliyetlerin düşeceği anlaşıldı.Yeni sınıf, BR 03 , BR 23 , BR 38.10 ( pr P 8 ), BR 39 ( pr P 10 ), BR 50 , BR 57 ( pr G 10 ) ve BR 78 ( pr T 18 ) gibi motorların yerini alacak . Buharlı ısıtma (yolcu vagonları için) gerekliydi ve 120 km/s'lik bir azami hız belirlendi.1956 gelişimin bahar başladı yılında Krupp , ilk birim sekiz fazla birim Krupp ve hem 1962 tarafından teslim edilmesiyle, Ağustos 1960 6 teslim ediliyor Henschel . Çünkü lakabı bu 'soğanlı' ön sonalokomotiflerin - V 200'ler benzer ancak daha az sofistike tasarım - Bu prototip birimleri nedeniyle yuvarlatılmış ön ucuna, tüm V 160 aile arasında sıradışı olmayı sonradan idi lollo içinde ( Gina Lollobrigida'ya gönderme ). Son prototip V 160 010 , onuncu ve açılı ön uçlu ilk prototip , 1963'te Henschel tarafından üretildi; daha modern görünen ön uç, Henschel prototip lokomotifi V 320 001'den türetilmiştir. bunlardan sadece biri inşa edildi.Prototipler iyi performans gösterdi ve hacimli üretim başladı, 1964 ve 1968 yılları arasında Krupp , Henschel , KHD , Krauss-Maffei ve MaK tarafından V 160 011 ila V 160 224 arasında üretildi . 156. örnek üretildiğinde, Deutsche Bundesbahn numaralandırma sistemini değiştirmişti; o andan itibaren sınıf , bireysel ünite numaralandırması daha önce olduğu gibi devam eden 216  raporlama numarasına sahipti .Sonraki on yılda, değişen gereksinimler nedeniyle – çoğunlukla artan güç ve hız açısından ve ayrıca elektrikli yolcu ısıtması gereksinimi açısından bir dizi ilgili sınıf ortaya çıktı – Sınıflar 210, 215, 217, 218 ve 219 (bkz. DB Sınıf V 160 ailesi ); bazıları biraz daha uzun olmasına ve ek bileşenler taşımasına rağmen, tümü esas olarak orijinal V 160'a dayanıyordu ; sonunda her türden 800'den fazla makine üretildi.
 
HOBBYTIME YORUMU:
Tren model firmaları arasında kalite olarak en üst seviyede olan Piko firmasının üstün işçilik ve 1. sınıf malzeme kalitesi ile üretmiş olduğu bu ürün tren modelcilerinin ve diorama uzmanlarının bir numaralı tercihidir. HobbyTime olarak sizlere daha kaliteli ve daha gerçekçi ürünler sunmaya devam edeceğiz.

BU ÜRÜNÜ BİTİRMEK İÇİN İHTİYACINIZ OLAN MALZEMELERİ SAYFANIN EN ALTINDA BULABİLİRSİNİZ



 
Ölçek
1/160 ÖLÇEK
STOK DURUMU
SERI SONU
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR