KKscale 180422 1/18 Ölçek, 1964 Ferrari 330 GT 2+2, Metalik Koyu Yeşil, Sergilemeye Hazır Metal Araba Modeli (KK180422)

Marka : KK SCALE
Fiyat : ₺4.599,15(KDV Dahil)
Stok Miktarı : 0
Barkod : 6924007219750

sezon kodu

Ölçek : 1/18 ÖLÇEK
KKscale 180422 1/18 1964 Ferrari 330 GT 2+2, Dark Green Metallic, Sergilemeye Hazır Metal Araba Modeli

Marka: Kkscale
Stok Kodu: KK180422
Ölçek: 1/18 (Gerçeğinin 18 kez küçültülmüş modelidir)
Tipi: Sergilemeye hazır model
Malzeme: Metal, Plastik

İÇİNDEKİLER:
1 Adet 1964 Ferrari 330 GT 2+2

Özellikleri:
Kkscale Model firması tarafından 1964 Ferrari 330 GT 2+2, orijinal arabanın 1/18 ölçekli modelidir.
Modelin lastikleri gerçek kauçuk’ dan imal edilmiştir.
1964 Ferrari 330 GT 2+2'nin gövdesi ve şasesi metal alaşımdan imal edilerek gerçeklik hissi üst seviyededir.
Araç tasarım ve imalat aşamasında orijinal 1964 Ferrari 330 GT 2+2'ye sadık kalınarak çalışılmıştır.
Modelin iç detayları ince ayrıntılara kadar işlenmiştir.
Aracın her ayrıntısında bulunan detaylar ve ağırlığı orijinal haline en yakın gerçekçilik hissini vermektedir.

Hakkında:
Ferrari 330, Ferrari tarafından 2+2 GT coupe, iki koltuklu berlinetta, spyder ve yarış otomobili versiyonlarında, 1963 ile 1968 arasında üretilen bir dizi V12 motorlu otomobildi.İlki, 2+2 330 America, daha büyük bir 3.3 litrelik motora sahip 250 GT/E idi; 330 GTC/GTS, kasasını 275 ile paylaştı; 330 GT 2+2'nin kendi şasisi ve karoseri vardı; ortadan motorlu 330P racer, dört modelde üretilen Ferrari P serisinin bir parçasıydı. Ferrari 365 serisinin tanıtılmasıyla beraber, 1968 yılında Ferrari 330 üretimine son verildi.Geçici 330 America, Ocak 1964'te yeni 330 GT 2+2 ile değiştirildi . İlk kez o yılın başlarında Brüksel Show'da gösterildi. Bununla birlikte, daha keskin bir burun ve kuyruk, dörtlü farlar ve geniş bir ızgara ile yeniden motorlu bir 250'den çok daha fazlasıydı. Güç çıkışı 300 PS'de (220 kW) aynı kaldı. Dingil mesafesi 50 mm (2,0 inç) daha uzundu, ancak Koni ayarlanabilir amortisörler yol tutuşunu iyileştirdi. Her ne kadar modern sistemlerde olduğu gibi frenleri önden arkaya değil de önden arkaya ayırsa da, çift ​​devreli bir Dunlop fren sistemi kullanıldı. 330 GT, fabrikadan çıkarken orijinal olarak Pirelli Cinturato 205VR15 lastiklerini (CN72) takıyordu.1965 Serisi II versiyonu , önceki yılın dört vitesli aşırı hız yerine beş vitesli bir şanzımana sahipti . Diğer değişiklikler arasında dört ışıklı ön yerine çift ışıklı bir renge geçiş, alaşım jantlar ve isteğe bağlı klima ve hidrolik direksiyonun eklenmesi yer aldı . 'Serisi II' 330 GT'nin piyasaya sürülmesinden önce, Seri I otomobillerin dört farlı dış konfigürasyonu, ancak beş vitesli şanzıman ve 'askıya alma' ile 125 'ara' otomobil serisi üretildi. ' 'Serisi II' otomobillerin ayak pedalları.625 Series I (125 'ara' araba dahil) ve 455 Series II 330 GT 2+2 arabaları, araba 1967'de 365 GT 2+2 ile değiştirildiğinde inşa edilmişti .Daha küçük 330 GTC ve GTS'nin üretimi modeller bir yıldan fazla bir süredir GT 2+2 ile örtüşüyor.

HOBBYTIME YORUMU:
Model olarak Kkscale Model firmasının üstün işçilik ve 1. sınıf malzeme kalitesi ile piyasaya çıkardığı bu ürün modelcilerin ve koleksiyonerlerin fiyat performansı bakımından tercih ettiği bir üründür.HobbyTime olarak sizlere daha gerçekçi ve daha orijinal modeller sunmaya devam edeceğiz.

BU ÜRÜNÜ BİTİRMEK İÇİN İHTİYACINIZ OLAN MALZEMELERİ SAYFANIN EN ALTINDA BULABİLİRSİNİZ


Ölçek
1/18 ÖLÇEK
STOK DURUMU
DIGERLERI
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR