KKscale 180256 1/18 Ölçek, 1954 Moskvich 400-420, Koyu Mavi, Sergilemeye Hazır Metal Araba Modeli (KK180256)

Marka : KK SCALE
Fiyat : ₺4.599,15(KDV Dahil)
Stok Miktarı : 0
Barkod : 6924007219705

sezon kodu

Ölçek : 1/18 ÖLÇEK
KKscale 180256 1/18 1954 Moskvich 400-420, Dark Blue, Sergilemeye Hazır Metal Araba Modeli

Marka: Kkscale
Stok Kodu: KK180256
Ölçek: 1/18 (Gerçeğinin 18 kez küçültülmüş modelidir)
Tipi: Sergilemeye hazır model
Malzeme: Metal, Plastik

İÇİNDEKİLER:
1 Adet 1954 Moskvich 400-420

Özellikleri:
Kkscale Model firması tarafından 1954 Moskvich 400-420, orijinal arabanın 1/18 ölçekli modelidir.
Modelin lastikleri gerçek kauçuk’ dan imal edilmiştir.
1954 Moskvich 400-420'nin gövdesi ve şasesi metal alaşımdan imal edilerek gerçeklik hissi üst seviyededir.
Araç tasarım ve imalat aşamasında orijinal 1954 Moskvich 400-420'ye sadık kalınarak çalışılmıştır.
Modelin iç detayları ince ayrıntılara kadar işlenmiştir.
Aracın her ayrıntısında bulunan detaylar ve ağırlığı orijinal haline en yakın gerçekçilik hissini vermektedir.

Hakkında:
1940 ve 1941'de ilk Sovyet kompakt otomobili olan KIM 10-50'den 500 adet üretildi. Benzer büyüklükteki dört kapılı Ford Prefect'ten ilham aldı ve düşük fiyatına rağmen, mekanik bir saat ve radyatördeki yağ seviyesi ve su sıcaklığı göstergeleri gibi özelliklerle donatıldı. Ancak, 1941 yazında Alman işgali ile ulusal öncelikler değişti ve arabanın üretimi durduruldu ve savaştan sonra yeniden başlamadı.Savaşın sonunda, Sovyetler Birliği , 1939 Opel Kadett K38  için planların ve aletlerin savaş tazminatı paketinin bir parçası olduğunu kabul etti,  çünkü Rüsselsheim fabrikasındaki aletler büyük ölçüde sağlamdı; sakinler Kadett üretim aletlerini söktüler ve Moskova'ya ve yeni inşa edilen "Stalin Fabrikası"na (ZIS) giden elli altı yük vagonunu  yüklediler .  Ancak, son Rus kaynaklarına göre, Kadett planları ve aletleri fabrikadan ele geçirilmedi, çünkü orada hayatta kalmadılar (ve hayatta kalanlar iki kapılı bir model üretmek için uygundu). Geliştirme, 1944'te, büyük şehirlerin dışında yaşayan vatandaşlar tarafından kullanılabilecek ve bakımı yapılabilecek yerli olarak yapılmış bir araba üretmeye yönelik bir savaş öncesi planı takiben başladı. KIM fabrika savaş öncesi ile, arabayı yapmak için seçildi KIM 10-52 (değil nedeniyle inşa İkinci Dünya Savaşı Mayıs 1945'te ve prototipler onaylanan üretimle, temel olarak) Aralık ayında hazır olması amaçlanmıştır. Ancak Mayıs ayının sonunda bu planlar suya düştü. Öyleydi Joseph Stalin bizzat dört kapılı Haziran 1945 seçti Opel Kadett üzerine çalışmış Alman mühendislerinin yardımıyla yeniden inşa edilmesi gerekiyordu plan ve dört kapılı versiyonunun kalıp böylece ilk seri üretim popüler Sovyet otomobil olmak, onları bir Sovyet işgal bölgesinde. O zamanlar tasarımı benimseyen tek ülke Sovyetler Birliği değildi: Kadett, Louis Renault'yu etkilemiş ve 1937-1960'ta üretilen Renault Juvaquatre'ına büyük ölçüde ilham vermişti.Ağustos 1945'te KIM'in adı MZMA (Moscovskiy Zavod Malolitrazhnyh Avtomobiley, Moskova Küçük Arabalar Yapma Fabrikası) olarak değiştirildikten sonra ,  yeni araba 1946'nın sonundan önce (planlanan Haziran son tarihinin biraz gerisinde) üretime hazırdı: ilk 400- 420 9 Aralık'ta yapıldı,  "400" bir tür motor, [ kaynak belirtilmeli ] ve "420" (salon) gövde stili anlamına geliyordu . İle Tersinir yapı, bağımsız ön süspansiyon, üç ileri vitesli şanzıman. ve hidrolik frenler, 23  hp (17  kW ; 23  PS ) 1.074 cc (65.5 cu inç) sıralı dört (bir5,6:1 sıkıştırma oranı ).  Hızlanma 0-50 mil (0-80 km / saat) 55 saniye sürdü ve / 100 km 9 L elde (31 mpg -imp , 26 mpg -ABD ) (o anda herhangi bir Sovyet aracın en iyi). bir ile dingil mesafesi 2.340 mm (92)) ve 200 mm (7.9)) içinde yerden yükseklik, bu geniş, 1.550 mm (61)) 3,855 mm (151.8) uzun genel 1.400 mm (55 ölçüldü uzun boylu. Sovyet hükümeti tarafından 28 Nisan 1947'de seri üretim için onaylanan, ilk yıl 1.501, 1948'de 4.808 ve 1949'da 19.906 ile, aynı yıl bir örgü yağ filtresi tanıtıldı. 1951'de senkromeçilk iki viteste tanıtıldı ve vites kolu direksiyon kolonuna taşındı . 1948 yılında bir Woodie van 800 kg, 400-422, (1800 lb) yükü, üretim girdi  ancak benzer prototip 400-421 gayrimenkul ve pikap  yapmadım. 400-420A cabriolet 1949'da piyasaya çıktı. 400, Ekim 1950'de Belçika'da satışa çıktı ve onu 349 £ fiyatla çok erken bir Sovyet otomotiv ihracat ürünü haline getirdi : Ford Prefect ve Anglia'nın altında ve Morris Minor'un çok altında .  Motor , motorunun sessizliğini, bitişinin kalibresini ve sürüş kalitesini övdü.100.000'inci Moskvich Ekim 1952'de inşa edildi. Birkaç prototip de inşa edildi. 1949'da, geliştirilmiş 26  hp (19  kW ; 26  PS ) 401E-424E ve 33  hp (25  kW ; 33  PS ) 403E-424E için teklif sadece altı örnek üretti.  Bunun ardından, 1951, fabrika 403-424A üretilen Coupé'yi 35 ile  HP (26  kW , 35  PS ), dört. 1954'teki "çarpıcı" 404 Sport , yeni bir 58  hp (43  kW ; 59  PS ) üstten supaplı hemi motor kullanıyordu.

HOBBYTIME YORUMU:
Model olarak Kkscale Model firmasının üstün işçilik ve 1. sınıf malzeme kalitesi ile piyasaya çıkardığı bu ürün modelcilerin ve koleksiyonerlerin fiyat performansı bakımından tercih ettiği bir üründür.HobbyTime olarak sizlere daha gerçekçi ve daha orijinal modeller sunmaya devam edeceğiz.
 
 

BU ÜRÜNÜ BİTİRMEK İÇİN İHTİYACINIZ OLAN MALZEMELERİ SAYFANIN EN ALTINDA BULABİLİRSİNİZ


Ölçek
1/18 ÖLÇEK
STOK DURUMU
DIGERLERI
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR