KKscale 180031 1/18 Ölçek, 1972 Audi 80 GT/E, Siyah-Sarı, Sergilemeye Hazır Metal Araba Modeli (KK180031)

Marka : KK SCALE
Fiyat : ₺4.399,48(KDV Dahil)
Stok Miktarı : 0
Barkod : 6924007219651

sezon kodu

Ölçek : 1/18 ÖLÇEK
KKscale 180031 1/18 1972 Audi 80 GT/E, Yellow/Black, Sergilemeye Hazır Metal Araba Modeli

Marka: Kkscale
Stok Kodu: KK180031
Ölçek: 1/18 (Gerçeğinin 18 kez küçültülmüş modelidir)
Tipi: Sergilemeye hazır model
Malzeme: Metal, Plastik

İÇİNDEKİLER:
1 Adet 1972 Audi 80 GT/E

Özellikleri:
Kkscale Model firması tarafından 1972 Audi 80 GT/E, orijinal arabanın 1/18 ölçekli modelidir.
Modelin lastikleri gerçek kauçuk’ dan imal edilmiştir.
1972 Audi 80 GT/E'nin gövdesi ve şasesi metal alaşımdan imal edilerek gerçeklik hissi üst seviyededir.
Araç tasarım ve imalat aşamasında orijinal 1972 Audi 80 GT/E'ye sadık kalınarak çalışılmıştır.
Modelin iç detayları ince ayrıntılara kadar işlenmiştir.
Aracın her ayrıntısında bulunan detaylar ve ağırlığı orijinal haline en yakın gerçekçilik hissini vermektedir.

Hakkında:
Audi 80, 1966-1996 yılları arasında Alman otomobil üretim firması Audi tarafından üretilmiştir. Başlangıçta Volkswagen Passat'la Sedan ve Avant modellerinde aynı platformu paylaşmıştır. Coupé ve Convertible tipleri bu sınıfın ana modelleri olmasa bile bu tipler de aynı platformu paylaşmıştır ve birçok parçası aynıdır.Birçok farklı motor tipine sahiptir ve bunlardan benzinle çalışan tipler; enjeksiyonlularda "E" (einspritzung), karbüratörlülerde "S"; dizel tipler "D"(diesel), "TD"(turbodizel) ve "TDI" (Turboşarj Direkt Enjeksiyon) ibareleriyle adlandırılmıştır.Bu model Avrupa'da 1972'de Audi 80 olarak ve 1973'te Avustralya ve Kuzey Amerika'da (Kanada ve ABD) Audi Fox adıyla piyasaya çıktı ve iki kapılı veya dört kapılı sedan (sedan) olarak mevcuttu. Audi'nin üretimini durdurduğu birkaç modelin ("Audi 80" olarak adlandırılan ilk modeli içeren F103 serisi) yerini aldı ve şirkete Opel Ascona ve Ford Taunus'a ( Ford Cortina) uygulanabilir bir rakip sağladı. Birleşik Krallık'ta) ve Alfa Romeo Alfetta ve Triumph Dolomite dahil olmak üzere daha lüks teklifler.Audi 80 B1, tamamen Volkswagen mülkiyeti altında geliştirilen yalnızca ikinci modern dönem Audi ürünüydü - Audi baş mühendisi Ludwig Kraus, ünlü F103 serisini "piç" olarak nitelendirerek nedeniyle kötülemişti. Auto Union/DKW gövdesine ve Mercedes-Benz motoruna. B1 Oto Birlik döneminden temiz olacak, 1.3- ve 1.5-litre yepyeni aralığında with.a donatılmış olan SOHC sıralı dört benzinli motorlar - şimdi efsanevi ilk görünüşü EA827 torunları hala motorların seri, VW Grubu araçlarında günümüze kadar kullanılmaktadır. İçten yanmalı motorlar çeşitli nominal güç çıkışlarında mevcuttu. 1,3 litrelik motorlar için (tanım kodu: ZA) 55  PS (40  kW ; 54  bhp ) olarak derecelendirilmiştir, kod: ZF, 60 PS (44 kW; 59 bhp) olarak derecelendirilmiştir. 1.5 litre (kodlar: ZB, ZC), ZB için 75 PS (55 kW; 74 bhp) ve ZC için 85 PS (63 kW; 84 bhp).İç pazarda, iki ve dört kapılı sedanlar temel donanımda (sırasıyla 55 veya 60 PS, sadece Audi 80 ve 80 S olarak adlandırılır), L modelleri (75 PS motorlu LS) veya daha lüks bir GL olarak mevcuttu. (yalnızca 85 PS). Eylül 1973'te Audi, 100 PS (74 kW; 99 bhp) değerinde bir karbüratörlü 1.6 litrelik motora (kod: XX) sahip sportif 80 GT'yi (yalnızca iki kapılı) ekledi.Audi 80'de bir MacPherson gergi ön süspansiyonu ve arka kollar ve bir Panhard çubuğu ile konumlandırılan ve helezon yaylar ve teleskopik amortisörler kullanan bir C kesitli kiriş arka aksı vardı .Audi'nin tasarım ve geliştirme çabaları , 80'lerin Renault 5 ve Alfa Romeo Alfetta'nın önünde kazandığı 1973 Avrupa Yılın Otomobili yarışmasında meyvesini verdi .1976 sonbaharında yapılan bir makyaj , yeni tanıtılan Audi 100 C2'nin yuvarlak farlar yerine kare farlar , 1.5 litre motorlar yerine 1.6- (hala 75/85 PS) ve yeni bir 80 GTE modeli tarzında revize edilmiş bir ön uç getirdi. bir ile yakıt enjeksiyonlu  108 hp 110 ps (81 kW) önceki 80 GT değiştirilmesi 1.6 litre sürümü.Bazı pazarlarda, beş kapılı bir "Avant" (Audi'nin bir emlak/vagon için kullandığı isim) varyantı sunuldu - etkin bir şekilde Audi ön panelleri ile yeniden yapılandırılmış bir Volkswagen Passat . İlk olarak 1975'in ortalarında görülen bu versiyon, Amerika Birleşik Devletleri, Güney Afrika ve diğer birçok pazarda ortaya çıktı.Fox orijinal olarak, dört vitesli bir manuel şanzımana bağlı 55 hp (41 kW; 56 PS) değerinde 1.5 litrelik bir motora sahipti . Sonraki sürümler, 83 hp (62 kW; 84 PS) değerinde 1.6 litrelik motorlarla geldi. 1978'de, her zamankinden daha katı emisyon kuralları, bunun 78 hp'ye (58 kW; 79 PS) düştüğü anlamına geliyordu. Her üç gövde stilinde de dört vitesli manueller veya üç vitesli otomatikler teklif edildi.] Gerekli olan daha büyük tamponların yanı sıra, eski modeller Avrupalı ​​emsallerine çok benziyordu, makyajlı versiyonlar (model yılı 1977), başka yerlerde kullanılan saran dönüş sinyalleri olmadan çift, yuvarlak farlara sahip büyük bir siyah ızgara aldı. Daha sonraki yıllarda sunulan bir spor GTi paketi de vardı. B1 platformu, Kuzey Amerika'da 1979 model yılına satılmasına rağmen, 1978'de Avrupa pazarından çıkarıldı.

HOBBYTIME YORUMU:
Model olarak Kkscale Model firmasının üstün işçilik ve 1. sınıf malzeme kalitesi ile piyasaya çıkardığı bu ürün modelcilerin ve koleksiyonerlerin fiyat performansı bakımından tercih ettiği bir üründür.HobbyTime olarak sizlere daha gerçekçi ve daha orijinal modeller sunmaya devam edeceğiz. 


BU ÜRÜNÜ BİTİRMEK İÇİN İHTİYACINIZ OLAN MALZEMELERİ SAYFANIN EN ALTINDA BULABİLİRSİNİZ


Ölçek
1/18 ÖLÇEK
STOK DURUMU
DIGERLERI
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR