Hasegawa HC41 21141 1/24 Ölçek STP Taisan GT-R (Skyline GT-R [BNR32 Gr.A] 1993 JTC) Otomobil Plastik Model Kiti
Marka: Hasegawa Stok Kodu: HG21141 Ölçek: 1/24 (Gerçeğinin 1/24 kez küçültülmüş modelidir) Tipi: Model kit (birleştirmek ve boyamak gerekir) Malzeme: Plastik
BU ÜRÜNÜ BİTİRMEK İÇİN İHTİYACINIZ OLAN MALZEMELERİ SAYFANIN EN ALTINDA BULABİLİRSİNİZ
Toyota Supra (Japonca: トヨタ・スープラ Toyota Sūpura), Toyota tarafından 1978-2002[1] yılları arasında ve 2019 yılından bu yana üretilen spor otomobil modelidir. Araç, Toyota Celica'nın temelinde geliştirilmiş olup 1986 yılında üçüncü nesli Celica'nın bir parçası olmaktan çıkmış ve bağımsız bir model olmuştur.[2] Supra adı Latince kökenli, supra; yukarıda, exsupero; aşmak ve supergrediatur; ötesine geçmek kelimelerinden türetilmiştir.[3] Birinci nesil Supra, Aichi'deki, Tahara şehrinde üretilmeye başlamıştır. Dördüncü nesil Supra, Japonya'daki Toyota şehrinde üretimine devam etmiştir. Beşinci nesil Supra'lar ise BMW Z4 ile birlikte Avusturya'nın Graz şehrinde üretilmektedir. 1998'de Toyota, Amerika Birleşik Devletleri'ndeki dördüncü nesil Supra'nın satışını durdurdu.[4] Supra'nın dördüncü neslinin üretimi de Japonya'da 2002'de sona erdi. İlk dort nesil Supra 1978 ve 2002 yılları arasında çıkmıştır. Beşinci nesil Supra Mart 2019'da tanıtılmış, Mayıs 2019'da satılmaya başlamıştır. Şubat 1986'da Celica ile Supra arasındaki bağlar koparıldı ve ikisi de birbirinden bağımsız olarak üretilmeye başlandı. Celica, Corona ile ilişkili "T" platformunu kullanarak önden çekişli bir düzene geçerken, Supra arkadan çekişli düzenini korudu. Supra 149 kW (200 hp; 203 PS) değerinde, daha güçlü bir 2.954 cc (3.0 L) sıralı altı motor kullanıyordu. Başlangıçta sadece doğal emişli motor kullanmasına rağmen, 1987 yılında modelin turboşarjlı bir versiyonu eklendi. Supra artık mekanik olarak Soarer ile ilişkili hale gelmişti. Aracın 2.0 L motorun çeşitli versiyonlarına sahip Japon pazarı modelleri, Japon Hükümeti boyut düzenlemelerine uygun olması için model genel olarak biraz daha dardı. Böylece Japon alıcılar daha fazla vergi ödemek zorunda kalmadı. Motorun her iki versiyonu da silindir başına 4 valf içeriyordu. Toyota'nın ABD'de sunulan, Turboşarjlı 7M-GTE motoru kam konum sensörü kullanan ilk dağıtıcısız motoruydu. A70 Supra'da kullanılan yeni motor, Toyota 7M-GE, Toyota'nın envanterindeki amiral gemisi motoruydu. Motorun her iki versiyonu da silindir başına 4 valf ve çift kam içeriyordu. CT26 turboşarj ile donatılmıştı ve 5,600 rpm'de 172 kW (231 hp; 234 PS), doğal emişli 7M-GE motoru ise 6,000 rpm'de 149 kW (200 hp; 203 PS) olarak derecelendirildi. Turbo modelde daha fazla iyileştirme yapıldı, gücü 5.600 rpm'de 173 kW'a (232 hp; 235 PS) ve 1989'da 3.200 rpm'de 254 lb⋅ft (344 N⋅m) torka yükseltti. Bu değişikliklerin sebebi wastegate'in yeniden tasarımından kaynaklanıyordu. Tüm modeller, 16x7 inç jantlarda aynı boyutta 225 / 50R16 lastik kullandı.
Hasegawa Corporation (株式会社ハセガワ, Kabushiki Gaisha Hasegawa ) , uçaklar , arabalar , gemiler , askeri araçlar , model zırh , model uzay aracı ve bilim kurgu kitleri dahil olmak üzere çeşitli araçların plastik model kitlerini üreten bir Japon şirketidir. Merkezi Shizuoka'da bulunan Hasegawa , o kadar geniş bir ürün yelpazesine sahip olmasa da komşusu Tamiya ile rekabet etmektedir. Öncelikle polistiren kullanan Hasegawa kitleri tipik olarak çok doğru kabul edilir, ancak yine de çok yüksek standartta olmasına rağmen Tamiya kitlerinin sunduğu montaj kolaylığından yoksundur. Hobbico'nun Great Planes Model Distributor bölümü tarafından Kuzey Amerika'ya ithal edilmektedir.Hasegawa, ABD dağıtımı için Dragon Models Limited ile uzun süredir devam eden anlaşmasını 2010'un başlarında sonlandırdı. Hasegawa ayrıca Revell ithal ediyorkitleri Japonya'ya getirir ve bunları hem Revell markası hem de kendi marka etiketi altında satar ve Revell, Hasegawa kitlerini Avrupa ve Kuzey Amerika pazarları için sık sık yeniden kutular. Kendi boya ürünleri serisine sahip olmayan Hasegawa kitleri, özellikle GSI Creos marka boyalar olmak üzere Gunze Sangyo ürünlerinin kullanımını belirten talimatlarla birlikte gelir. Bu, şirket içi markalarının kullanımını belirleyen Tamiya'nın aksine. Hasegawa, ana ürünlerinin çok sayıda küçük varyasyonunu piyasaya sürmesi, genellikle az sayıda parça eklemesi veya değiştirmesi veya yalnızca kit için çıkartmaları değiştirmesiyle tanınır. Bu strateji, kit araçlarına yaptıkları yatırımın getirisini daha hızlı en üst düzeye çıkarmalarına olanak tanır, çünkü bu tür küçük varyasyonların üretimi, orijinalin üretim maliyetiyle karşılaştırıldığında çok az maliyetlidir. Bu tür varyasyonların çoğu genellikle yalnızca bir kez yayınlanır.
Bu Ürün İle Beraber Bunlarıda Almalısın!
Internet Explorer tarayıcısının 9.0 ve daha eski sürümlerini desteklememekteyiz. Web sitemizi doğru görüntüleyebilmek için tarayıcınızı güncelleyebilirsiniz, güncelleyemiyorsanız başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsiniz.