Bu modelle ilgili olarak, çoğunun (motor ve şasi) 1929 ve 1930'da yapıldığını,
ancak Buhran nedeniyle yüksek fiyat ve diğer faktörlerin sonraki yıllarda
satıldığını vurgulamak gerekir. Şasi daha önceki bir yılda yapılmış olsa da,
gövdesinin oluşturulduğu yıl belirli bir J tarihi için kullanılıyordu.Sıklıkla
SJ olarak anılan süper şarjlı versiyonun, ikinci viteste saatte 104 mil (167 km / s)
hıza ulaşabildiği ve saatte 135-140 mil (217-225 km / s) azami hıza sahip olduğu biliniyordu.
üçüncü vites. SJ için, senkronize edilmemiş iletimlere rağmen, 17 saniyede yaklaşık sekiz saniyede
ve 0-100 mil / saate (0-161 km / sa) sıfırdan 60 mil / saate (97 km / sa) süreler bildirilmiştir.
dönemin en iyi arabalarının 100 mil / saate (160 km / sa) ulaşması pek olası değildi.
Duesenberg'ler genellikle yaklaşık iki buçuk ton ağırlığındaydı; Mevcut geniş özel karoseri
yelpazesi düşünüldüğünde, üç tona kadar olan miktarlar alışılmadık bir durum değildi.
Dingil mesafesi 142,5 inç (362 cm) idi.320 hp (239 kW) güce sahip bu nadir süper şarjlı
Model J versiyonu da Fred Duesenberg tarafından oluşturuldu. [14] ve Mayıs 1932'de tanıtıldı,
sadece 36 ünite inşa edildi. Daha sonraki " Mormon Meteor " şasisi gibi özel gövdeli modeller,
Bonneville'de ortalama 135 mph (217 km / s) [24] ve bir saatlik ortalama 152 mph (245 km / s) hıza ulaştı.
Salt Flats , Utah . SJ'nin süperşarjı motorun yanındaydı; buna yer açmak için egzoz boruları,
kolayca bükülebilecekleri ve kaputun yan panelinden uzatılabilecekleri şekilde kırılmıştı.
Bu süper şarjlı arabalar, Cord'un ticari marka olarak tescil ettirdiği ve Cordurn ve Auburn
markalı diğer süperşarjlı arabalarında kullandığı bu parlak kıvrımlı tüplerle tanınabilir.