Eduard 82142 1/48 Ölçek, Fw 190A-4 Uçak Maketi (ED82142)

Marka : EDUARD
Fiyat : ₺1.806,48(KDV Dahil)
Stok Miktarı : 0
Barkod : 8591437523429

sezon kodu

Ölçek : 1/48 ÖLÇEK
-size: 14pt;">Ölçek: 1/48 – Gerçeğinin 48 kez küçültülmüş maketidir.

Tipi: Demonte Kit (Birleştirme ve boyama gerektirir)

Malzeme: Plastik

 

İçindekiler

Enjeksiyon kalıp plastik parçalar

2 adet dekal

1 adet photo-etched

1 adet montaj kılavuzu


Fw 190A-4 Uçak Maketi Özellikleri


Alman Hava Kuvvetleri Luftwaffe’ye bağlı Messerschimtt FW-190 A4 avcı uçağıdır.

Demonte plastikten oluşmuştur.

Şeffaf parçaları yapıştırmak için PVA  yapıştırıcı kullanınız.

Kutu içinden yapıştırıcı ve boya çıkmamaktadır.

İçerisindeki montaj kılavuzu ile gerekli birleştirme işlemlerini yapabilirsiniz.

Çıkartma (dekal) olarak, pilotlar 2. Avcı Grubu 9. Bölük'ten Üsteğmen S.Schnell, 2. Avcı Grubu 6. Bölük'ten Üsteğmen E.Rudoffer, 54. Avcı grubu 1. Bölük'ten Üsteğmen W. Nowotny’ye ait profiller çıkmaktadır.

Kılavuzda belirtilen renklerle boyamanız gereklidir.



BU ÜRÜNÜ BİTİRMEK İÇİN İHTİYACINIZ OLAN MALZEMELERİ SAYFANIN EN ALTINDA BULABİLİRSİNİZ 

 

Hakkında

Focke-Wulf Fw 190 Würger, 1930'ların sonlarında Kurt Tank tarafından tasarlanan ve II. Dünya Savaşı sırasında yaygın olarak kullanılan bir Alman tek koltuklu, tek motorlu savaş uçağıydı. Ünlü muadili Messerschmitt Bf 109 ile birlikte Fw 190, Luftwaffe'nin Jagdwaffe'nin (Avcı Gücü) omurgası oldu. Çoğu operasyonel versiyona güç veren çift sıralı BMW 801 radyal motor, Fw 190'ın Bf 109'dan daha büyük yükleri kaldırmasını sağlayarak, gündüz avcı uçağı, avcı bombardıman uçağı, kara saldırı uçağı ve daha az ölçüde gece olarak kullanılmasına izin verdi. 
Fw 190A, Ağustos 1941'de Fransa üzerinde operasyonel olarak uçmaya başladı. 190, geliştirilmiş Fw 190 Kasım / Aralık 1942'de, Doğu Cephesinde hava muharebesine başladı ve Ekim 1943'ten itibaren savaş kanatlarında ve Schlachtgeschwader adı verilen özel kara saldırı birimlerinde çok başarılı oldu.
Fw 190A serisinin performansı, yüksek irtifalarda (genellikle 6.000 m (20.000 ft) ve üzeri) azaldı ve bu da yüksek irtifa önleme aracı olarak etkinliğini azalttı. Fw 190'ın başlangıcından bu yana, B modelinde turbo süper şarjlı bir BMW 801, çok daha uzun burunlu C modeli ile seçilen Daimler-Benz DB 603 ters V12 motorunu turbo şarj etme çabaları ve benzer şekilde bunu çözmek için devam eden çabalar vardı. Junkers Jumo 213 ile uzun burunlu D modeli. -B ve -C alt tiplerindeki turboşarj kurulumları ile ilgili sorunlar, yalnızca D modelinin Eylül 1944'te hizmete girdiği anlamına geliyordu. Bu gelişmeler sonunda yüksek irtifa Focke-Wulf Ta 152, Orta ve yüksek rakımlarda (13.500 m'de (44.300 ft) 755 km / s (408 kn; 469 mph)) aşırı hızlar yapabilen, "uzun burun" 190 varyantları ve Ta 152 türevi özellikle Almanlara Müttefik rakiplerle üstünlük sağlarken, savaşın sonucunu etkilemek için çok geç geldiler.
Fw 190, pilotları tarafından çok beğenildi. Fw 190, her iki versiyonu da uçuran Alman pilotlarının görüşüne göre, Bf 109'dan daha fazla ateş gücü ve alçak ve orta irtifalarda üstün manevra kabiliyeti sağladı. II. Dünya Savaşı'nın en iyi savaş uçaklarından biri olarak kabul edildi.

 

Eduard-82142-Montaj Kılavuzu

     




Ölçek
1/48 ÖLÇEK
STOK DURUMU
DIGERLERI
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR