Dragon 6341 1/35 Sd.Kfz.2 Kettenkrad Paletli Motosiklet ve Çekici Maketi (DG6341)

Marka : DRAGON
Fiyat : ₺263,59(KDV Dahil)
Stok Miktarı : 0

Dragon 6341 1/35 Sd.Kfz.2 Kettenkrad Paletli Motosiklet ve Çekici Maketi


Marka: Dragon

Ürün Kodu: 6341

Ölçek: 1/35 – Gerçeğinin 35 kez küçültülmüş maketidir.

Tipi: Demonte Kit (Birleştirme ve boyama gerektirir)

Malzeme: Plastik

 

İçindekiler
Enjeksiyon kalıp plastik parçalar

1 adet montaj kılavuzu

1 adet photo-etched


Sd.Kfz.2 Kettenkrad Paletli Motosiklet ve Çekici Maketi Özellikleri

 Luftwaffe ve Wehrmacht için geliştirilmiş paletli motorsiklet ve çekicidir.

Demonte plastikten oluşmuştur.

Kutu içerisinden paletli motorsiklet ve römorku çıkmaktadır.

Figürler dahil değildir.

Kutu içinden yapıştırıcı ve boya çıkmamaktadır.

Metal detay seti çıkmaktadır.

Metal detay setini yapıştırmak için PVA veya CA yapıştırıcı kullanınız.

Kutu içinden yapıştırıcı ve boya çıkmamaktadır.

İçerisindeki montaj kılavuzu ile gerekli birleştirme işlemlerini yapabilirsiniz.

Kılavuzda belirtilen renklerle boyamanız gereklidir.

 

 

BU ÜRÜNÜ BİTİRMEK İÇİN İHTİYACINIZ OLAN MALZEMELERİ SAYFANIN EN ALTINDA BULABİLİRSİNİZ 

 

Hakkında

Kısaca Kleines Kettenkraftrad HK 101 veya Kettenkrad olarak bilinen Sd.Kfz.2 (Sonderkraftfahrzeug 2) havadaki birlikler için hafif bir çekici olarak hayatına başladı. Araç paraşütle olmasa da Junkers Ju 52 uçağı tarafından teslim edilmek üzere tasarlandı. Araç, Ju 52'nin ambarına sığacak kadar küçük tek çekici olma avantajına sahipti ve neredeyse tüm Alman askerince kullanılan karmaşık Schachtellaufwerk örtüşen ve serpiştirilmiş yol tekerleklerini kullanan en hafif seri üretilen Alman askeri aracıydı. Kettenkrad'ın yönlendirilmesi, gidonları çevirerek gerçekleştirildi: Belli bir noktaya kadar, sadece ön tekerlek aracı yönlendirirdi. Gidonların bu noktadan sonraki bir hareketi, dönüşleri daha keskin hale getirmek için palet frenlerini devreye sokardı. 

Sd.Kfz.2, NSU Werke AG tarafından Neckarsulm, Almanya'da tasarlandı ve inşa edildi. Haziran 1939'da patentli, ilk olarak 1941'de Sovyetler Birliği'nin işgalinde kullanıldı. Savaşın ilerleyen dönemlerinde Stettin'li Stoewer, toplam üretimin yaklaşık% 10'unu oluşturan lisanslı Kettenkrads'ı da üretti. 

Çoğu Kettenkräder, Doğu Cephesinde, iletişim kabloları döşemek, ağır yükleri çekmek ve askerleri derin Rus çamurundan taşımak için kullanıldı. Savaşın ilerleyen saatlerinde Kettenkräder, özellikle Messerschmitt Me 262 jet avcı uçağı ve bazen de Arado Ar 234 jet keşif-bombardıman uçağı için uçak pist çekicisii olarak kullanıldı. Havacılık yakıtından tasarruf etmek için, Alman jet uçakları kendi güçleri altında taksi yapmak yerine piste çekildi.

Araç ayrıca Kuzey Afrika Cephelerinde ve Batı Cephesinde de kullanıldı.

Kettenkrad, kargo kapasitesini artırmak için ona bağlanabilecek özel bir römork Sonderanhänger 1 (Sd.Anh.1) ile geldi. Römork 350 kilogram taşıyabiliyordu.

Paletli bir araç olan Kettenkrad, 24 ° 'ye kadar kumda ve hatta daha sert zeminde tırmanabilirdi.

Kettenkrad'ın sadece iki önemli alt varyasyonu oluşturuldu. Aracın üretimi 1944 yılında durdurulmuş ve bu sırada 8.345 adet üretilmişti. Savaştan sonra NSU'da üretim yeniden başladı. Tarımcılık alanında kullanımı için yaklaşık 550 Kettenkräder inşa edildi, üretim 1948'de sona erdi ve emekli olmuş oldu.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR