Cat başlangıçta 2009'da Navistar ile bir mesleki kamyon hattı inşa etmek için bir anlaşma yaptı ve 2011'de Navistar'ın PayStar şasisine dayalı CT660'ı piyasaya sürdü. Navistar, bu yıl bu modeli durdurdu ve yerine HX Serisi .Üretim hattından çıkan ilk CT660'lar, her ikisi de Navistar MaxxForce motorlarına dayanan 10.5L C11 motor veya 12.L C13 ile sunuldu. CT681 olarak adlandırılan ileriye dönük bir aks konfigürasyonu, 2014 yılında tanıtılan hatta eklendi.CT680 modelinin, 15L motor seçeneği ve traktör konfigürasyonu ile Cat'in varlığını daha da genişletmesi bekleniyordu. Geçen yıl, Caterpillar kendi kamyonlarını ve motorlarını üreteceğini duyurduğunda şirket, mesleki kamyon hattının iş için ne kadar kritik olduğuna dikkat çekti. "Yol üstü mesleki kamyon ürün ailesi, ürün yelpazemiz için önemlidir; müşteriler kamyonlarımızı beğeniyor ve bunları damperli kamyonlar, mikserler, nakliye kamyonları veya sunduğumuz diğer konfigürasyonlardan biri gibi çeşitli ağır hizmet uygulamalarında filolarına dahil etmek istiyor," dedi Caterpillar'ın küresel on- Karayolu kamyon grubu, o sırada yaptığı açıklamada. "Güncellenmiş stratejimiz, ilerlemeye devam eden mesleki kamyon endüstrisindeki varlığımızı büyütme ve geliştirme taahhüdümüzü yeniden teyit ediyor."Bununla birlikte, ağır inşaat ekipmanı işi nedeniyle potansiyel bir yerleşik müşteri tabanına sahip olmasına rağmen, kamyonlar ABD'de hiçbir zaman önemli bir pazar payı elde edemedi The Wall Street Journal, 2015 yılında, Cat'in yılda yalnızca yaklaşık 1.000 mesleki kamyon sattığını kaydetti.
BU ÜRÜNÜ BİTİRMEK İÇİN İHTİYACINIZ OLAN MALZEMELERİ SAYFANIN EN ALTINDA BULABİLİRSİNİZ
Bu Ürün İle Beraber Bunlarıda Almalısın!
Internet Explorer tarayıcısının 9.0 ve daha eski sürümlerini desteklememekteyiz. Web sitemizi doğru görüntüleyebilmek için tarayıcınızı güncelleyebilirsiniz, güncelleyemiyorsanız başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsiniz.