Piko 50600 1/87 Ölçek, DB III, BR 78 + DSS PluX22, Model Tren Buharlı Lokomotifi (PK50600)

Marka : PİKO
Fiyat : ₺21.200,84(KDV Dahil)
Stok Miktarı : 0
Barkod : 6924007220329

sezon kodu

Ölçek : 1/87 ÖLÇEK

BR 78 DB III + DSS PluX22

Marka: Piko
Ürün Kodu: PK50600
Ölçek: 1/87 (Gerçeğinin 87 kez küçültülmüş modelidir)
Malzeme: Metal, Plastik

İÇİNDEKİLER:
1 Adet BR 78 DB III + DSS PluX22

Özellikleri:
Tamamen yeni tasarım
İnce bağımsız borular
Hassas yan çubuklar
Sürücü kabini aydınlatması ve yangın kutusu aydınlatması
Buhar işlevi uyarlanabilir / fabrika çıkışlı ses sürümlerine dahildir
AC varyantları, mfx özellikli PluX22 kod çözücü ile birlikte çalışır

Hakkında:
1912'de sınır bölgelerindeki ekspres ve yolcu trenlerini veya kısa rotalarda servis seferlerini idare edecek bir lokomotif sınıfı tasarlandığında ortaya çıktılar . Simetrik hareket dişlisine sahip bir tank motoru tasarımı öngörülmüştür, çünkü hassas bir lokomotiften farklı olarak ileri ve geri eşit derecede hızlı çalışabilir ve dönüş yolculuklarında bir lokomotifi çalıştırmak zorunda kalmadan çalıştırılabilir.döner tabla . Gücü ve azami hızı P 8 ile aynı olacaktı . Robert Garbe bu dizayn 4-6-4 17 tonluk ile 100 km / saat (2'C2 ') tankı lokomotifi aks yükü ve sözleşmeli Vulkan Werke in Stettin inşa etmek. T 18 ismi verildi.534 motorların toplam ağırlıklı tarafından, 1912 1927 için inşa edilmiş Stettiner Maschinenbau AG Vulcan tarafından da 1923 den ve Henschel 458 yalnız gitti hangi, Prusya devlet demiryolları sonradan ve, Deutsche Reichsbahn . The Royal Württemberg Devlet Demiryolları 1919 yılında 20 T 18s alınan Alsace Lorraine Imperial Demiryolları da 27, 1919 yılında Saar demiryolu ( Saarbahn ) 1922-25 arasında 27 ve Eutin-Lübeck demiryolu ( Eutin-Lübecker Eisenbahn her olarak) bir 1936 ve 1939 yılları.Reichsbahn, Prusya'dan 460 ve Kraliyet Württemberg Devlet Demiryolları'ndan 20'den fazla aracı devraldı ve bunları 78 001-282 ve 78 351-528 işletim numaralarıyla DRG Sınıf 78'e dahil etti . Bunlardan 78 093'ü Alsace-Lorraine'den ve 78 146-165'i Württemberg'den geldi . Daha sonra Saar Demiryolundan gelen motorlar 78 283-328 ve Eutin-Lübeck Demiryolunun motorları 78 329 ve 330 olarak numaralandırıldı.Deutsche Bundesbahn üzerinde 424 motorları aldı ve Doğu Almanya Deutsche Reichsbahn 53 örneklerle. 1968'de Doğu Almanya'da DR ile sadece 35 motor kaldı . 1965'te DR, motorlarının çoğunu Giesl bacaları ve Witte duman deflektörleriyle donattı . 1968'den itibaren DB lokomotifleri Sınıf 078 olarak yeniden sınıflandırıldı; 1970 yılında DR, lokomotiflerini Sınıf 78.1'de yeniden gruplandırdı.DB, örneğin Frankfurt ve Wiesbaden arasında itme-çekme çalışması için birkaç Sınıf 78'i dönüştürdü . Sürücü antrenöründeki motor sürücüsü sadece frene basabildiğinden, regülatör ve geri vitesin çalışması, motor sürücüsünün işaret ettiği şekilde özel eğitimli stokerler tarafından gerçekleştirildi. Son lokomotifler 1970'lerin ortalarında DB tarafından Rottweil lokomotif deposunda ( Bahnbetriebswerk veya Bw ) emekliye ayrıldı . Bu motor sınıfı ve aynı zamanda Sınıf 38'ler ( Prusya P 8 ) için veda yolculuğu 31 Aralık 1974'te gerçekleşti. Etkinlik Zollern Demiryolu Dostları tarafından organize edildi . Gezi, Alman televizyon kanalı ARD'de bile bildirildi.
 
HOBBYTIME YORUMU:
Tren model firmaları arasında kalite olarak en üst seviyede olan Piko firmasının üstün işçilik ve 1. sınıf malzeme kalitesi ile üretmiş olduğu dijital tren kontrol seti tren modelcilerinin ve diorama uzmanlarının bir numaralı tercihidir. HobbyTime olarak sizlere daha kaliteli ve daha gerçekçi ürünler sunmaya devam edeceğiz.

BU ÜRÜNÜ BİTİRMEK İÇİN İHTİYACINIZ OLAN MALZEMELERİ SAYFANIN EN ALTINDA BULABİLİRSİNİZ


 border=
Ölçek
1/87 ÖLÇEK
STOK DURUMU
DIGERLERI
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR