Marka: Academy
Stok Kodu: A12330
Ürün Ebatları: 27,2 x 9,8 cm.
Ölçek: 1/48 (Gerçeğinin 1/48 kez küçültülmüş modelidir)
Tipi: Demonte kit (birleştirmek ve boyamak gerekir)
Malzeme: Plastik
V-156-B1 Chesapeake Maketi İçindekiler
- Plastik enjeksiyon parçalar
- Dekal
- Montaj Kılavuzu
- Photo Etched
V-156-B1 Chesapeake Maketi Özellikleri
- Demonte plastik parçalardan oluşmaktadır.
- Parçaları yerinden çıkarmak için çerçeve makası kullanınız.
- Parçalardaki çapakları temizlemek için maket bıçağı ve zımpara kullanınız.
- Parçalar arası oluşacak boşlukları dolgu malzemesi (Putty) ile doldurun ve zımparalayınız.
- Kutu içinden yapıştırıcı ve boya çıkmamaktadır.
- İçerisindeki montaj kılavuzu ile gerekli birleştirme işlemlerini yapabilirsiniz.
- Kılavuzda belirtilen renklerle boyamanız tavsiye edilir.
BU ÜRÜNÜ BİTİRMEK İÇİN İHTİYACINIZ OLAN MALZEMELERİ SAYFANIN EN ALTINDA BULABİLİRSİNİZ
Hobbytime Yorumu
Vought SB2U Vindicator , 1930'larda Amerika Birleşik Devletleri Donanması için geliştirilmiş , bu roldeki ilk tek kanatlı uçak olan Amerikan uçak gemisi tabanlı bir pike bombardıman uçağıdır . Vindicators , Midway Savaşı sırasında hala hizmette kaldı , ancak 1943'te hepsi eğitim birimlerine çekildi. Kraliyet Donanması hizmetinde Chesapeake olarak biliniyordu .
1934'te Birleşik Devletler Donanması , uçak gemisi kullanımı için yeni bir İzci Bombardıman Uçağı gereksinimi yayınladı ve altı üreticiden teklif aldı. Spesifikasyon, biri tek kanatlı , diğeri çift kanatlı olmak üzere iki parça halinde yayınlandı . Sırasıyla XSB2U-1 ve XSB3U-1 olacak olan her iki kategoride de sunulan tasarımları Vought . Çift kanatlı uçak, tek kanatlı tasarımın yanı sıra ABD Donanmasının modern konfigürasyonu sürdürme konusundaki isteksizliğine karşı bir "hedge" olarak kabul edildi.
XSB2U-1, geri çekilebilir bir geleneksel kuyruk tekerleği iniş takımına sahip geleneksel düşük kanatlı tek kanatlı konfigürasyona sahipti ; pilot ve kuyruk nişancı, uzun bir sera tarzı gölgelik altında birlikte oturuyordu. Gövde , kumaş kaplı bir arka gövde ile burundan arka kokpite kadar alüminyum panellerle kaplanmış çelik boru konstrüksiyonuydu, katlanır konsol kanadı ise tamamen metal bir yapıya sahipti . Bir Pratt & Whitney R-1535 Twin-Wasp Junior radyal motoru , iki kanatlı sabit hızlı bir pervaneyi sürdü, bir dalış bombalama saldırısı sırasında bir dalış freni görevi görmesi amaçlandı. Pervane freni kullanımı tamamen başarılı değildi ve uygulamada ABD Donanması Vindicators, hız freni görevi görmek için uçağın alt takımını indirdi ve daha sığ açılarda daldı. Tek bir 1000 lb (450 kg) bomba, dik bir dalışta pervaneyi temizlemesine izin vermek için sallanan bir trapez üzerinde taşınabilirken, maksimum 1.500 lb (680 kg) bomba yükü sağlamak için kanatların altına başka bombalar taşınabilir.
SB2U, Brewster XSBA-1 , Curtiss XSBC-3 , Great Lakes XB2G -1, Grumman XSBF -1 ve Northrop XBT-1'e göre değerlendirildi . Great Lakes ve Grumman gönderimleri hariç tümü üretime alındı. XSB2U-1 olarak adlandırılan, bir prototip 15 Ekim 1934'te sipariş edildi ve 15 Nisan 1936'da teslim edildi. 2 Temmuz 1936'da operasyonel değerlendirme için kabul edilen XSB2U-1, BuNo 9725 prototipi 20 Ağustos 1936'da düştü. [4] Başarılı oldu . denemelerin tamamlanması, [1] 26 Ekim 1936'da sipariş edilen 56 SB2U-1 ile daha fazla siparişe yol açtı, [5]ve 6 Ekim 1938'de biraz değiştirilmiş bir versiyonun 58'i daha, SB2U-2.
SB2U-3, uçak gemilerinden veya kara hava üslerinden veya şamandıralarla yapılan operasyonlar için geleneksel tekerlekli bir alt takım ile donatılabilen, uzun menzilli bir keşif bombacısı olarak tasarlanan daha ağır bir şekilde değiştirilmiş bir versiyondu. Gerekli artırılmış menzili sağlamak için, SB2U-1 ve -2'ye takılan gövde yakıt deposu, entegre kanat tankları ile desteklenirken, uçağın kuyruğunun açıklığı artırıldı. Son SB2U-1'den dönüştürülen prototip XSB2U-3, Şubat 1939'da uçtu ve hem kara hem de yüzer uçak olarak test edildikten sonra, 25 Eylül 1939'da, esas olarak ABD Deniz Piyadeleri için 57 SB2U-3 sipariş edildi.
SB2U, 1941 yapımı Dive Bomber filminde belirgin bir şekilde yer almıştır .
Üretilen tüm Vindicator varyantlarının 260 örneği vardı ve tek bir örnek NAS Pensacola , Florida'daki Ulusal Deniz Havacılığı Müzesi'nde korunuyor.
Academy Hakkında
Academy Plastic Model Co., Ltd. Koreli bir plastik model, kimya ve oyuncak şirketidir. Merkezi Uijeongbu-Si, Gyeonggi-do , Kore'dedir ve 1 Eylül 1969'da kurulmuştur. Üç merkezi vardır: Seul , Kore'de; Gelsenkirchen , Almanya ; ve Rosario, Cavite , Filipinler. Academy, dünya çapında 60'tan fazla ülkeye 500'den fazla ürün geliştirmiş ve tedarik etmiştir ve 1989'dan beri Academy birkaç Modell des Jahres kazanmıştır. Akademi, plastik maket kitleri, radyo kontrollü arabalar , akülü ve güneş enerjili eğitici modeller, yelkenli modeller, akrilik ve emaye maket boyaları, airsoft tabancaları ve çeşitli modelleme araç ve gereçlerini üretmektedir.
Maket Yapım Kılavuzu