Kinetic K48081 1/48 Cheeate D Fighter Savaş Uçağı, Plastik Model Kiti
Marka: Kinetic Stok Kodu: KI48081 Ürün Ebatları: 34,1 x 17,1 cm. Ölçek: 1/48 (Gerçeğinin 1/48 kez küçültülmüş modelidir) Tipi: Demonte kit (yapıştırıcı ile birleştirdikten sonra boyanması gerekir) Malzeme: Plastik Parça Sayısı: 180+
BU ÜRÜNÜ BİTİRMEK İÇİN İHTİYACINIZ OLAN MALZEMELERİ SAYFANIN EN ALTINDA BULABİLİRSİNİZ
Atlas Cheetah, havacılık şirketi Atlas Aircraft Corporation (daha sonra Denel Aeronautics) tarafından tasarlanan ve üretilen bir Güney Afrika savaş uçağıdır. Güney Afrika Hava Kuvvetleri'nin (SAAF) emriyle geliştirildi ve esas olarak onun tarafından işletildi. Çita, SAAF tarafından işletilen Fransız yapımı Dassault Mirage III filosunun büyük bir yükseltmesi olarak 1980'lerdeki Sınır Savaşı sırasında geliştirildi. Program, Mirage 5/IAI Nesher'den türetilen İsrail yapımı IAI Kfir'in[2] teknolojisini entegre ediyordu. Project Cushion olarak bilinen yükseltme programının üç çeşidi üretildi; iki koltuklu Cheetah D, tek koltuklu Cheetah E ve tek koltuklu Cheetah C. Her üç model de SAAF'a dahil edildi ve bir süre hizmetin en yetenekli avcı ve saldırı uçağı olarak işlev gördü. Havadan keşif amaçlı tek bir Çita R prototip olarak üretildi, ancak bu varyant hiçbir zaman hizmete girmedi. 1992 yılında Cheetah E modeli SAAF hizmetinden çekildi; hem Cheetah C'ler hem de Cheetah D'ler Nisan 2008'de emekliye ayrıldı ve yerini İsveç yapımı Saab Gripen aldı. SAAF tarafından emekliye ayrılmasından bu yana, sınırlı sayıda uçak hala Güney Afrika'da uçuş testi uçağı olarak faaliyet göstermektedir. Bazıları yedek parça kaynağı olarak Ekvador Hava Kuvvetlerine (EAF) ihraç edildi. Özel sektöre ait Draken International şirketi, Çita'yı Amerika Birleşik Devletleri'ndeki savaş eğitimi hizmetleri için rakip bir uçak olarak kullanmayı planlıyor.
Republic F-84 Thunderjet, Amerikan tek kişilik, tek motorlu avcı-bombardıman uçağıdır. ABD Hava Kuvvetleri'nin hizmetindeki ilk jet motorlu avcı uçaklarından biriydi. Prototipin uçuşu Şubat 1946'da gerçekleşti ve 1953 yılına kadar bu uçağın 4.450 örneği üretildi. Başlangıçta P-84 olarak adlandırılması gerekiyordu ancak daha sonra F-84 olarak değiştirildi. F-84E varyantı, uçmayı daha konforlu hale getirmek için pilot kokpitinde 12 inç daha uzun bir gövdeye sahipti. Yakıt deposunun kapasitesi de arttı. Kanat altındaki düğümler de yeniden tasarlandı, böylece bomba yerine ilave yakıt tankları taşınabiliyordu. Geniş kapsamlı değişiklikler, eğik kanatlar, yeni bir motor alan ve öncelikle saldırı uçağı olarak hizmet veren F-84F Thunderstreak versiyonunu etkiledi. "G" modeli de daha derinlemesine değişikliklere uğradı. Her şeyden önce, yaklaşık 2650 kg itme gücüne sahip, maksimum hızını 1000 km / saate ve 1600 km menzile çıkaran yeni bir Allison J35-A-29 motor aldı. F-84G aynı zamanda nükleer silah taşıyabilen ilk savaş uçağıydı. Kore Savaşı sırasında F-84 uçakları geniş çapta kullanıldı. Çatışmanın ilk döneminde avcı işlevlerini yerine getirdiler, ancak Mig 15'lerle hava savaşları arasındaki feci dengenin bir sonucu olarak (64 kayıp uçağa karşı 8 zafer), hızla keşif ve saldırı uçağı rolüne geçtiler. Teknik veriler (F-84G versiyonu): Maksimum hız: 1000 km/saat, tırmanma hızı: 19,1 m/s, maksimum tavan 12350 m, maksimum menzil: 1600 km, silahlanma: sabit - 6 M2 Browning 12 makineli tüfek, 7 mm , sapan - Mark VII nükleer bombası da dahil olmak üzere 2020 kg'a kadar bomba ve roket.
☛ Ürünün Detaylı Fotoğrafları İçin Tıklayınız ☚
Bu Ürün İle Beraber Bunlarıda Almalısın!
Internet Explorer tarayıcısının 9.0 ve daha eski sürümlerini desteklememekteyiz. Web sitemizi doğru görüntüleyebilmek için tarayıcınızı güncelleyebilirsiniz, güncelleyemiyorsanız başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsiniz.