HobbyBoss 81716 1/48 Ölçek Focke-Wulf FW190D-9, Savaş Uçağı Plastik Model Kiti
Marka: HobbyBoss
Stok Kodu: HOB81716
Ürün Ebatları: 21,3 x 21,9 cm.
Ölçek: 1/48 (Gerçeğinin 48 kez küçültülmüş modelidir)
Tipi: Demonte kit (birleştirmek ve boyamak gerekir)
Malzeme: Plastik
Focke-Wulf FW190D-9 Maketi İçindekiler
- Plastik enjeksiyon parçalar
- Dekal
- Montaj Kılavuzu
- Photo Etched
Focke-Wulf FW190D-9 Maketi Özellikleri
- Demonte plastik parçalardan oluşmaktadır.
- Parçaları yerinden çıkarmak için çerçeve makası kullanınız.
- Parçalardaki çapakları temizlemek için maket bıçağı ve zımpara kullanınız.
- Parçalar arası oluşacak boşlukları dolgu malzemesi (Putty) ile doldurun ve zımparalayınız.
- Kutu içinden yapıştırıcı ve boya çıkmamaktadır.
- İçerisindeki montaj kılavuzu ile gerekli birleştirme işlemlerini yapabilirsiniz.
- Kılavuzda belirtilen renklerle boyamanız tavsiye edilir.
BU ÜRÜNÜ BİTİRMEK İÇİN İHTİYACINIZ OLAN MALZEMELERİ SAYFANIN EN ALTINDA BULABİLİRSİNİZ
Hobbytime Yorumu
Düşmanın yeni savaşçılardan duyduğu endişe nedeniyle Almanya Hava Kuvvetleri, yeni savaşçıların ihtiyacını ortaya koydu. Dr.Kurt Tankının tasarımı nihayet dönemin en iyi savaşçılarından biri olarak kabul edilen Fw-190 oldu. 1903'lerin sonunda İkinci Dünya Savaşı. Fw-190'ın olağanüstü performansı, kısa süre sonra Messerschmidt Bf-109'un yerini almasına yol açtı.
Fw-190D, ailenin sıralı motorlu modelidir ve seride savaşa katılan ilk D-9 tipidir. Yeni motor, sıralı motoru kontrol altına almak için Fw-190D-9'u güzel bir önleme aracı haline getirdi. gövdenin burnu radyal motorlu modele göre daha uzundur.
Focke-Wulf Fw-190, İkinci Dünya Savaşı'nın alçak kanat tasarımında, kapalı kabinli, tek motorlu, tamamen metal bir Alman savaş uçağıdır. Pilotlar Fw-190'ın Messerschmitt Bf-109'dan daha iyi bir uçak olduğunu düşünüyorlardı. Çalışan bir Fw-190 kaplamalı, kendi kendini destekleyen alçak kanat, Luftfahrtministerium tarafından 1937 sonbaharında monte edilerek görevlendirildi. Kurt Tank iki tahrik teklifi sundu; ilki sıvı soğutmalı Daimler-Benz DB 601 motorlu, ikincisi ise sıvı soğutmalı Daimler-Benz DB 601 motoruyla yeni BMW 139 radyal motorla. İkincisi seçildi ve 1938 baharında başlayan çalışmaya Obering R. Blaser başkanlık etti. Fw-190V1'in ilk prototipi Mayıs 1939'da hazırdı ve 1 Haziran 1939'da Kaptan Hans Sander tarafından Bremen'de uçuruldu. Tamamı 7,92 mm kalibreli iki MG131 ve iki MG17 makineli tüfekle donatılmış ikinci prototip FW-190V2, Ekim 1939'da uçtu. Aerodinamik direnci azaltmak için her ikisinde de pervane kapağında bir tünel hava girişi bulunuyordu, ancak sorunlar vardı. Motorun aşırı ısınması, kanıtlanmış NACA kalkan tasarımına geri dönüşle sonuçlandı. Bu prototiplerin testleri tamamen başlamadan önce, BMW 139 motorunun daha güçlü, ancak daha uzun ve daha ağır bir BMW 801 ile değiştirilmesine karar verilmişti. Yapının güçlendirilmesi ve kabinin geriye taşınması gibi birçok değişiklik gerektirdi; bu daha sonra bir model haline geldi. ağırlık merkeziyle ilgili sorunların kaynağı. Avantajı, BMW 139 motoruna doğrudan yakınlığı nedeniyle egzoz gazı nüfuzu ve kabin iç kısmının aşırı ısınmasıyla ilgili sorunların ortadan kaldırılmasıydı. Üçüncü ve dördüncü prototipler terk edildi ve yeni motorlu Fw-190V5, 1940'ın başında tamamlandı. Daha sonra kanat açıklığı bir metre (orijinal 9,5 m'den) artırılmış, yani 10 km'ye ulaşan kanatlara sahip oldu. / saat daha yavaştı, ancak tırmanma hızını artırdı ve manevra kabiliyetini arttırdı. Fw-190V5g olarak işaretlendi ve daha kısa kanatlı varyant Fw-190V5k idi. Fw-190A-0 bilgi serisinin ilk yedi makinesinin kısa kanadı vardı, geri kalanı daha uzundu. Le Bourget'te konuşlu Fw-190 - 6./JG 26 ile donatılmış ilk operasyonel birim, Ağustos 1941'de operasyonel hazırlığını ilan etti ve yeni avcı uçağının İngiliz Supermarine Spitfire ile ilk karşılaşmasından itibaren onlara karşı avantajı açıkça ortaya çıktı. Savaş sırasında bu muhteşem uçağın bir düzine kadar versiyonu yaratıldı. "A" versiyonunun makineleri, bir düzine kadar modernizasyonla birlikte savaş uçağı olarak görev yaptı. "B" ve "C" olarak işaretlenen versiyonlar, yalnızca stratejik bombardıman uçaklarıyla savaşmaya yönelik yüksek irtifa avcı uçaklarının prototipleriydi, ancak seri üretime girmediler. Fw-190'ların tek modeli olan "D" varyantı, yeni 1750HP Jumo 213A motorla güçlendirildi ve Almanya'nın P-51 Mustang'e tepkisiydi. Yeni motor, gövdeyi birkaç düzine santimetre uzattı. Bu varyant aynı zamanda esas olarak avcılık ve yüksek irtifa avcı görevlerini de yerine getiriyordu. "F" versiyonunun çok sayıda çeşidi, savaş alanına doğrudan destek olarak avcı-bombardıman uçakları olarak kullanıldı. "G" versiyonu "F" versiyonuyla aynı rolü oynadı ancak daha geniş bir menzile sahipti. Tüm savaş boyunca, II. Dünya Savaşı'nın en iyi savaşçılarından birinin 20.000'den fazla kopyası üretildi. Teknik veriler (versiyon Fw-190A-8): uzunluk: 9 m, kanat açıklığı: 10,51 m, yükseklik: 3,95 m, maksimum hız: 656 km/s, tırmanma hızı: 15 m/s, maksimum menzil: 800 km, maksimum tavan 11410 m, silahlanma : sabit-2 MG131 13mm makineli tüfek ve 4 MG151 20mm top (D-9 versiyonu için 2 MG 151 / 20E top).
HobbyBoss Hakkında
Statik plastik model kitlerinin profesyonel bir üreticisi olan Yatai Electric Appliances Co, Ltd., uzun yıllar süren sıkı çalışmaların ardından dünyaca ünlü bir modelleme şirketi ve markası haline geldi. Sürekli gelişmek ve en iyi ürünleri yapmak şirketin çalışma felsefesi ve sorumluluğudur.
HobbyBoss, Yatai Electric Appliances Co.'nun markalarından biridir; Gelişmiş ekipmanlara, standart yönetime sahip ve birçok kimlik doğrulamasını geçen Ltd. Profesyonel grup, yüksek teknik ve katı tutum ile dünyanın her yerindeki modelleyicilere hizmet etmek için giderek daha iyi ürünler yayınlayacağız.
Maket Yapım Kılavuzu